امريكا شبكه رازداري خود را در كنار OXT بومي خود راه اندازي كرده است
نوشته شده توسط : صابر اعظمی

 

شركت توسعه دهنده بلاك چین و زنجيره نرم افزاري Orchid Labs آمريكا شبكه رازداري خود را در كنار OXT بومي خود راه اندازي كرده است.

طبق یک وبلاگ در تاریخ 16 دسامبر ، ارز دیجیتالی Orchid OXT بلافاصله برای تجارت در ارز عمده Coinbase Pro مستقر در ایالات متحده مستقر شد.

طبق اطلاعیه ، OXT به استثنای ایالت نیویورک در حوزه های قضایی تحت حمایت Coinbase در دسترس خواهد بود. Coinbase Pro در 13 دسامبر پذیرش سپرده های OXT را آغاز کرد.

نشانه OXT به شخصی امکان خرید و فروش خدمات VPN یا ارائه پهنای باند را می دهد

همانطور که قبلاً گزارش شده بود ، Orchid یک شبکه خصوصی مجازی غیرمجاز (VPN) برای ارتباطات ناشناس و شبکه های خصوصی مجازی فراهم می کند. براساس استاندارد ERC-20 ، نشانه بومی Orchid OXT برای پشتیبانی از شبکه طراحی شده است و برای خرید و فروش خدمات VPN یا ارائه پهنای باند در بازار Orchid استفاده می شود.

همانطور که در وب سایت Orchid مشخص شده است ، این شرکت قصد ندارد OXT اضافی را از عرضه محدود یک میلیارد نشانه OXT در زمان عرضه صادر کند.

قیمت توکن ارکید بیش از 20٪ پس از پرتاب اسلاید می شود

پس از راه اندازی شبکه Orchid ، OXT بیش از 20٪ از ارزش خود را از دست داد. براساس اطلاعات عمومی Coinbase Pro ، توکن در زمان مطبوعات با 0.251 دلار معامله می شود ، که طی 24 ساعت گذشته 25٪ کاهش داشته است. کاوشگر بلوک Per Orchid که بر اساس کاوشگر اصلی Etherecan ، Etherecan است ، این نشانگر Orchid در زمان انتشار توسط 260 آدرس نگهداری می شود. حجم معاملات OXT در Coinbase Pro 2.5 میلیون OXT است ، در زمان مطبوعات به ارزش حدود 627،000 دلار است.

همانطور که قبلاً توسط Cointelegraph گزارش شده ، Orchid 43 میلیون دلار برای تأمین بودجه پروتکل اینترنت غیر متمرکز و بدون نظارت و تأمین دسترسی به اینترنت ناشناس در سراسر جهان تأمین کرده است. با توجه به تشکیل پرونده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در سال 2018 ، این شرکت در ابتدا پیش بینی کرده بود 125 میلیون دلار جمع کند.





:: برچسب‌ها: بلاک چین , ارز دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: